2010. augusztus 28., szombat

2.fejezet-részlet



Nos,Carlie elkezdte írni a második fejit és én addig úg gondoltam,mivel el vagyunk csúszva a frissel itt egy kis részlet:P

Vettem egy mély levegőt, és elindultam az ajtó felé. Már meg sem lepődtem azon hogy mennyi különböző illatot érzek.
Kisétáltam a szobából, és végig mentem a hosszú folyosón, lementem a lépcsőn, és a ház nappalijában találtam magam, ahol 4 gyönyörű nő, és egy férfi ült.
Ahogy leléptem az utolsó lépcsőfokról, mind felém fordultak megdöbbenve.
-De hát még lese telt a 3 nap!- Ocsúdott fel meglepetéséből leghamarabb egy szőkés barna lány. Majd követték őt a többiek is.

Puszi:Isabella

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

hello, már alig várom a fejezetet, az 1. fejezet és az ízelítő nagyon tetszett, sok sikert a folytatáshoz is, köszike, :) eklaire

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
fejezetet

Isabella írta...

Köszönjük de ez edig Carlie érdeme:d

Topa írta...

ÁÁÁ ez nagyon jóó mikor jön az egész fejezet??

Névtelen írta...

nagyon tetszet mikor jön a következö fejezet ???? léci siesetek már nagyon várom puszi nikol

Névtelen írta...

Szia!
Mikor lesz kövi részt?talán már 4 hónapja nem volt :S :D :S
Üdv: én =)