2010. július 19., hétfő

1.fejezet-részlet

-Hova-hova kedvesem?-Magam mellé néztem és ott volt az a vámpír egy perverz mosollyal.Megfogott és hátradobott az ülésre.Becsukta az ajtókat majd rám feküdt.
-Hagyjon békén!-mondtam miközben próbáltam lelökni magamról,de csak én sérültem meg,mivel olyan kemény volt mint a kő.De ez után sem hagytam magam.
-Hagyjon békén!-ordítottam tovább.
-Nyugi,édes.Élvezni fogod,csak lazulj el.-mondta majd kemény száját az enyémre nyomta miközben letépte rólam a pólómat.Száját levette az enyémről miközben még mindig ütöttem,nem törődve azzal,hogy fáj mindenem.Levette a nadrágomat,majd végig nézett a majdnem meztelen testemen.A szeme megcsillant a vágytól majd oda hajolt a fülemhez.
-Remélem túléled.-mondta majd oda hajolt a nyakamhoz és bele harapott.


Addig is egy kis részlet míg nincs az első feji;)

Nincsenek megjegyzések: