2010. július 19., hétfő

1.fejezet-A vámpír és a két átváltozó lány




Hát itt az első feji amit én-Isabella-írt meg.Remélem tetszeni fog!Jó olvasást;)


(Bella szemszöge)

-Nem,Alex!Hagyjál békén!Soha többé nem akarlak látni!Hogy tehettél ilyet?És pont a születés napomon?Hát gratulálok!-mondtam majd elindultam a kocsim felé ami az iskola parkolójában van.Alex a barátom.Fél éve járunk együtt,s elég jó a kapcsolatunk.De most ezt nem mondhatom el róla,hogy jó lenne mivel most láttam egy olyan lánnyal csókolózni aki oda és vissza van érte.Beültem a kocsiba majd indítottam azt.A vissza pillantó tükörben még épp láttam ahogy Alex beleüt a falba és a szemébe könnyek szöknek.Nem törődtem vele,mivel tudom,hogy mit tett.Az úton nem volt volt senki ami elég furcsa volt ahoz képest,hogy egy forgalmas úton megyek.Már csak pár utca választott el a szüleim lakásától,mikor megláttam egy autót ami az én sávomba is belelógott.
-Úristen.-mondtam halkan majd kiszálltam a kocsiból.Odarohantam a másik kocsi vezető üléséhez ahol egy 17 év körüli lány ült holt fehéren és remegett a félelemtől.
-Jól vagy?-kérdeztem de ő nem válaszolt.-mi a neved?
Ekkor rám nézett de a remegése nem csillapodott.
-Amy Masen.
-Bella Swan.-mondtam én is-gyere hagy segítsek.
-Ne,hagy!
-Nyugi,csak segíteni akarok.-de ekkor Amy szeme nagyra tágult majd a hátam mögé mutatott.Meg fordultam,mire egy vörös szempárral találtam szembe magam ami gonoszan megcsillant.Hófehér bőre volt és izmos test alkata.Kiéhezett szemekkel méregetett majd a mellettem lévő lányra nézett és beszélni kezdett hozzá.
-Még jó,hogy nem öltelek meg.Jó csali voltál ehez a kis édeshez-nézett rám vágyakozva majd vissza fordult Amy-hez.-Lehet,hogy páromnak választalak.Igaz te szebb vagy-nézett rám majd elmosolyodott-de olyan íny csiklandó a véred illata,hogy nem bírnék leállni.
-Ma...maga vá...vámpír?-kérdezte Amy akadozva.
-Igen drágám.-mondta majd oda hajolt Amy nyakához majd bele harapott.Ebben a pillanatban a lány vergődni és felsikított.
-így ni.-mondta a férfi majd felém fordult és elindult felém.Mikor mellém ért oda hajolt a nyakamhoz majd megpuszilta azt.Már éreztem,hogy nekem itt a vég de ekkor elhajolt a nyakamtól,s szembe állt velem.Végig nézett a testemen majd gonoszul elmosolyodott.
-Hmm.Mi lenne ha szórakoznánk,mielőtt megölnélek?Így legalább lesz egy kis élvezeted.De előbb...-mondta majd a vergődő Amy-hez ment.A karjába vette majd be sietett vele az erdőbe.A szavain rágódtam mikor rájöttem,hogy milyen élvezetről beszélt.Gyorsan oda rohantam a kocsimhoz.Beszálltam a vezető ülésre,de mire indítani akartam volna az autót egy hang megszólalt mellettem.
-Hova-hova kedvesem?-Magam mellé néztem és ott volt az a vámpír egy perverz mosollyal.Megfogott és hátradobott az ülésre.Becsukta az ajtókat majd rám feküdt.
-Hagyjon békén!-mondtam miközben próbáltam lelökni magamról,de csak én sérültem meg,mivel olyan kemény volt mint a kő.De ez után sem hagytam magam.
-Hagyjon békén!-ordítottam tovább.
-Nyugi,édes.Élvezni fogod,csak lazulj el.-mondta majd kemény száját az enyémre nyomta miközben letépte rólam a pólómat.Száját levette az enyémről miközben még mindig ütöttem,nem törődve azzal,hogy fáj mindenem.Levette a nadrágomat,majd végig nézett a majdnem meztelen testemen.A szeme megcsillant a vágytól majd oda hajolt a fülemhez.
-Remélem túléled.-mondta majd oda hajolt a nyakamhoz és bele harapott.Éreztem,hogy a fájdalom a sötétségbe akar rántani,de én harcoltam ellene.Levette a száját a nyakamról miközben én becsuktam a szememet amiből könnyek szöktek ki.Még annyit éreztem,hogy a vámpír ki akarja kapcsolni a melltartómat de ekkor valaki feltépte az ajtót s pár pillanat múlva a súly eltűnt rólam.Nagy nehezen kinyitottam a szememet,hogy lássam ki mentett meg,mire egy barna hajú,arany szemű nővel találtam szembe magam.
-Nem lesz semmi baj.Majd mi vigyázunk rátok.-mondta majd kiemelt az autóból.Furcsa,hogy egy ilyen nő csak úgy a karjába vesz.Ha csak nem...de neki arany barna a szeme...Oldalra néztem és megláttam egy szőkésbarna hajú nőt,aki kezében tartotta Amy-t.Láttam,hogy ő is szenved,ahogy én is.De velünk most mi történik?Most meghalunk?De az a barna hajú nő azt mondta nem lesz semmi baj!A gondolataimból egy üvöltés rángatott ki,majd mikor a hang irányába néztem három elmosódó alakot láttam és egy hatalmas nagy tüzet.Nem bírtam tovább nyitva tartani a szemem,s ahogy becsuktam rögtön el nyelt a sötétség,miközben még mindig fájt mindenem.

(Elezar szemszöge)

Épp az erdőben vadásztam a családommal mikor egy különleges képességet vettem észre és vele együtt egy hangot ami egy vámpírtól származott.
-Remélem túl éled.-mondta majd a következő pillanatban egy lány sikolyát hallottam.Rögtön elindultam a hang irányába,miközben hívtam a többieket.Rögtön utánam eredtek miközben azt sem tudták miért szóltam.Miközben mentem a hang irányába egy lányt vettem észre az erdőben ahogy éppen átváltozik.
-Kate.-mondtam mire Kate oda ment a lányhoz és a karjaiba vette.Tovább indultunk.Ahogy oda értem ahonnan a hang jött megláttam mi folyik ott.Gondolkodás nélkül oda mentem és feltéptem az ajtót és letéptem azt a mocskot a lányról.A vámpír felmorgott és rám ugrott.Lerúgtam magamról miközben a többiek is megjöttek.Carmen a lányhoz ment míg Kate mellettük állt karjaiban a másik lánnyal.Irina a vámpír hátára ugrott míg Tanya tüzet rakott.A vámpír ledobta magáról Irinát,de ekkor kihasználva az alkalmat,letéptem mind a két karját,mire felordított és nekem akart jönni,de Irina újra ráugrott a hátára és letépte a fejét.Beledobtam a kezeit a tűzbe,míg Irina a fejét és a testét.Odamentünk Carmenék-hez és ránéztem a karjaiban lévő különleges képességű lányra.Már hallottuk ahogy a mentők és a rendőrség közelít hozzánk.
-Menjünk haza.-mondtam majd átvettem kedvesemtől a lányt és futásnak eredtem,miközben a családom követett.

(Reneé szemszöge)

-De Charlie!Már haza kellett volna érnie!
-Nyugodj meg kedvesem.Biztos csak késik.Hisz tudod,hogy utálja a bulikat és lehet,hogy rájött a titkunkra.
-Lehet,hogy igazad van.-mondtam majd leültem a kanapéra.De ekkor a csöngő megszólalt,mire felpattantam a kanapéról és Charlie-val együtt kinyitottuk az ajtót,abban reménykedve hátha Bella az.De csalódnunk kellett mivel Charlie egyik kolegálya,Peter állt az ajtóban.
-Mi szél hozott ide Peter?-kérdezte Charlie.
-Egy rossz hírt kell közölnöm veletek.
-Mit?-kérdeztem pánikolva.
-Mielőtt elmondom először is részvétem.
-Ki hallt meg?-kérdezte Charlie.
-Bella,autóbalesetben.
-Tessék?-kérdeztem és a könnyek eláztatták a szememet.
-Csak ő?-kérdezte férjem,kicsit higgadtabban de ő is a sírás határán volt.
-Nem,nem csak ő.Egy bizonyos Amy Masen.
-Köszönjük,szia Peter.
-Szia Charlie,Szerbusz Reneé.
Charlie becsukta az ajtót,majd a kanapéra ültünk,s átkarolva egymást mind a ketten siratni kezdünk a 18 éves halott lányunkat...


Hát remélem tetszett:D A kövi fejit Carlie írja meg.
Puszi nektek!

9 megjegyzés:

^^GreenGirl^^ írta...

Szija nagyon jóó volt:D alig várom a kövi fejit puszika:D

Isabella írta...

Köszi:$

VattaCukor írta...

Szia! nagyon jó lett! Várom a folytatást!

Puszi

rita írta...

nagyon jó lett
és alig bárom a
következő fejezetet

Névtelen írta...

szia, nagyon tetszik a történet, alig várom a folytatást is szia :)

Névtelen írta...

Szia! Nagyon tetszik eddig és nagyon kíváncsi vagyok mik fognak még történni! Várom a folytatást pusz Rose

Vivi írta...

Szia.
Hát annyira egy hülye vagyok...
Komolyan.
Már elolvastam és most néztem hogy nem írtam kommit...-.-"
Szóval nagyon nagyon tetszett*-*
Siess a következővel=)
Vivi

Topa írta...

Most kezdtem el olvasni de nagyon tetszik a történet :) Az egész nagyon tetszett kivéve a szülők reagálását az furcsa volt. Nem hiszem hogy az én szüleim ilyen higgadtan tudnának válaszolgatni. Az alaptörténet nagyon jól ki van találva ilyet még nem olvastam és nagyon tetszik. Az is jó hogy több szemszögből van írva és nagyon tetszik hogy nem csak Bellát változtatták át valamint ahogy leírtad Bella félelmét és az egész helyzetet . Imádom !!!

Isabella írta...

Köszi:D Am a fejezet nemtom mikor jön mert Carlie nak nem nagyon jön mostanában össze az irás:S